poniedziałek, 8 lipca 2013

ROZDZIAŁ I - Wstęp ;)

Kim jestem?
Jestem zwykłą nastolatką, której świat jest zwariowany. Nazywam się Allyson Dawson. Jestem jedynaczką. Wychowuje mnie tata - Lester. Jest on zapracowanym czterdziestolatkiem, to też ie poświęca mi dużo czasu. Moja mama zmarła kiedy miałam dwanaście lat. Obecnie mam siedemnaście lat i mieszkam w Miami. Razem z tatą prowadzimy sklep muzyczny - 'SONIC BOOM'. Lubię w nim przebywać. Na pierwszym piętrze mam swój mały pokoik. Uwielbiam w nim przebywać. Jestem kompozytorką, Śpiewam i gram na pianinie i wielu innych instrumentach. Niestety mam paniczny lęk przed sceną. Piszę piosenki dla mojego najlepszego przyjaciela - Austina Moon'a. Austin jest utalentowanym wokalistą i tancerzem. Gra na prawie wszystkich instrumentach. Mam jeszcze dwójkę przyjaciół - Patricie Marie De La Rosa (Trish), która jest menadżerką Austina oraz Dezmonda (Dez), który kręci teledyski do naszych piosenek. Nasza czwórka tworzy zgrany zespół.
Trish i ja znamy się od dzieciństwa, jesteśmy jak rodzeństwo. Mówimy sobie wszystko. Taka sama relacja łączy Deza i Austina. Dez i Trish przyjaźnią się, ale są raczej jak pies i kot. Zupełnie przeciwnie jest pomiędzy mną, a Austinem. Łączy nas niesamowita więź. Przyjaźnimy się od czterech lat. Poznaliśmy się w Sonic Boomie, od tamtej pory staliśmy się nierozłączni. Stanowimy dla siebie wsparcie w każdej sytuacji. Wiemy o sobie wszystko, nawet rzeczy, o których pozostała dwójka nie ma pojęcia. Wystarczy jedno spojrzenie i wiem, że coś jest nie tak. Doradzamy sobie w błahostkach, ale i w poważnych sprawach. Nasi rodzice także się przyjaźnią. Mój dom jest jego domem i na odwrót.

********************
Hej Wam :) Rozdziały będę starała się dodawać często. Będą one dość długie - jestem gadułą wiec mam zawsze dużo do powiedzenia, a w tym przypadku dużo do napisania. Mam nadzieje, że blog Wam się spodoba ;)
                                                                                                                    Bella ;)

2 komentarze:

  1. OMG czytałam inne rozdziały :) myślę że powinnaś napisać o tym książkę :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć :)

    https://austinallyja.blogspot.com/2019_07_05_archive.html

    OdpowiedzUsuń