wtorek, 3 września 2013

Przepraszam Was bardzo, ale zawieszam bloga. Nie będzie to zawieszka, na typowych zasadach, a mianowicie jeśli mi się uda będę dodawać rozdziały... Spowodowane jest to szkołą...  będę siedzieć w szkole po 8, 9 (lekcyjnych) godzin dziennie... Czyli ciężko będzie mi pisać rozdziały... No chyba, że w weekendy, ale to też różnie bywa.  Mam nadzieje, że zrozumiecie i wybaczycie... Jedno mogę obiecać, nie opuszczam tego bloga, tylko zmniejszam ilość dodawania rozdziałów i ich częstość.
                                                         Przepraszam, pozdrawiam </3

2 komentarze:

  1. oj nie :C szkoda ... ale mam nadzieje ze będziesz dodawala rozdzialy bo na prawde czekam na następny , masz wielki talent wiec nie przestawaj pisać ♥♥♥ ally :)

    OdpowiedzUsuń
  2. :((( niestety już czytałam to na twoim drugim blogu i jest mi strasznie przykro, mam tylko nadzieje, że będziesz je dodawać chociaz raz w tygodniu...

    OdpowiedzUsuń