czwartek, 27 marca 2014

XXI - Love is all around.

Rozdział dedykuję pewnemu wariatowi, który powinien odnaleźć w tym rozdziale cząstkę siebie :) Dla Matiego za rewolucje w moim życiu :) 




*Oczami Ally*                                    
                                              Watching every motion
In my foolish lover's game
On this endless ocean
Finally lovers know no shame

Turning and returning
To some secret place inside
Watching in slow motion
As you turn around and say:

Take my breatch away
Take my breath away

Watching I keep waiting
Still anticipating love
Never hesitating
To become the fated ones

Turning and returning
To some secret place to hide
Watching in slow motion
As you turn to me and say

My love
Take my breath away

W życiu nie powiedziałabym, że jestem w stanie pokonać schody w tak szybkim tempie. Już od korytarza Austin przyssał się do moich ust niczym pijawka rządna krwi. Po omacku znalazłam klamkę od drzwi do naszego pokoju i resztkami zdrowego rozsądku wepchałam nas do niego i zamknęłam drzwi na klucz. Siadam na kolanach Austina i zakładam nieśmiało niesforny kosmyk włosów za ucho. Austin patrzy głęboko w me oczy i delikatnie kładzie swoje ręce na moich biodrach. Chłopak zbliża swoją głowę tak, że jego oddech odbija się od moich ust.
- Kocham Cię. - szepcze. Opuszkami palców przejeżdżam po jego twarzy, a ustami muskam ucho. Przenoszę usta na jego wargi, a on wbija się w nie. Całuje namiętnie przelewając na mnie swoją miłość. Jego dłonie wędrują pod moje włosy, a po chwili swobodnie przemieszczają się po całych moich plecach. Nieśmiało rozwieram swoje usta, a Austin wkłada do nich język. Palcami wybijam rytm bicia jego serca. Lewa ręka blondyna obejmuje mój kark a prawa zjeżdża do pośladków i subtelnie je głaszcze i ściska. Odrywam się od jego ust. Po pomieszczeniu odbija się mój poszarpany oddech. Nagły przypływ odwagi sprawia, że popycham brązowookiego na pościel , a swoje nogi umieszczam po dwóch stronach jego ciała. Nachylam się nad nim. Moje włosy łaskoczą go, a usta błądzą po jego szyi. Moon całuje moje lewe ucho, a jego dłonie wędrują po mym ciele. Ściągam jego koszulkę i pocałunkami zjeżdżam na klatę. Na skórze chłopaka pojawia się gęsia skórka. Kiedy jestem w okolicach pępka, blondasek ujmuje moją twarz w dłonie i przybliża do swojej. Namiętnie łączy nasze wargi i języki. Pozbawia mnie mojej sukienki i opuszkami palców przejeżdża po moim prawie nagim ciele. Całuje moją szyję, przechodzi na ramiona i ściąga zębami ramiączka od biustonosza i atakuję pocałunkami moje ramiona. Przestaje trzeźwo myśleć i błądzę po oblamówce jego spodni. Dłonie Austina krążą wokół rozpięcia mego biustonosza, całuje me usta i powoli go rozpina. Bielizna odstaje od piersi, a chłopak dwoma palcami zdejmuje ją. Pozbywam go spodni i napieram swoim kroczem na jego. Austy opuszkami palców bada moje piersi. Jedną ręką kreśli wzorki na moich plecach, a drugą zakreśla kółka wokół moich sutków. Obsypuje cały mój dekolt pocałunkami. Moje skutki twardnieją a z lekko rozwartych ust wydobywają się jęki. Smukłe palce wkradają się pod oblamówkę bokserek chłopaka. Moon popycha mnie więc ląduję na łóżku. Moje ciało obsypywane jest pocałunkami. Blondyn zaczyna od nóg i pnie się w górę. Całuje okolice dolnej partii bielizny. Widać po nim, że jest już nieźle podniecony. Tracę nad sobą kontrolę. Staję się m okra. Moja klatka piersiowa unosi się i upada miarowo. Serce bije mi jak szalone. Pocieram nosem poliko chłopaka i zginam nogę w kolanie, tak że napięta na jego krocze. Ściągam jego bokserki. Ściskam jego przyrodzenie i przejeżdżam palcem wskazującym od podstawy w górę. Językiem gładzę dolną wargę Austina, który zabiera moje donie i splata je ze swoimi. Delikatnym ruchem głęboko we mnie wchodzi. Zaciska swoje ręce na moich, językiem masuje mój. Porusza rytmicznie biodrami. Po ciele rozchodzą się fale przyjemnych dreszczy. Cała płonę. Kolana stają się miękkie, a jęki uciekają w prost do jego ust. Uczucie mnie ogarniające jest nie do opisania. To staje się jak uzależnienie narkotykowe - chcesz więcej , więcej i więcej. Wypycham biodra szukając więcej kontaktu. Ręce umieszczam na jego ramionach. Mój ukochany pogłębia i przyspiesza swoje ruchy.  Idealnie wpasowujemy się w swoje ciała. Z jego  ust wydobywają się dźwięki rozkoszy. Całuje moją szyję i przenosi się do ucha. 
- Koch...och. Kocham...Cię. - ledwo wypowiada te słowa po czym przyspiesza. Przechodzą mnie fale rozkoszy. Oczy zamykają się, a usta otwierają szerzej. Wbijam paznokcie w jego plecy. Wiję się pod nim. Uczucie mnie ogarniające jest czymś niesamowitym. Jego przyjaciel wbija się we mnie głęboko. Łapczywie łapiemy powietrze. Jego usta napierają na moje... Jestem coraz bardziej przyciskana do łóżka. Wyginam plecy w łuk, pchnięcia drażnią mój najczulszy punkt. Boskie fale rozkoszy rozlewają się po moim ciele. Szczytujemy razem. Nasze ciała nieruchomieją. Moja ręka uderza w szafkę nocną  i zrzucam lampkę nocną. Roztrzaskuje się, ale my nic sobie z tego nie robimy. Próbujemy uregulować oddechy i opadamy na pościel. Przykrywamy się kołdrą i trwamy w ciszy.

#Oczami narratora#
- Co poszło? - wybuchnął śmiechem Anthony.
- A kto to wie. - rozbawiona Liby ledwo stała na nogach.
- Polewamy! - krzyknęli równocześnie Mike i Arthur. 
- WOJ BĘDĄ WNUKI HEJ! - Dasty zaśpiewał doprowadzając wszystkich do śmiechu.

#Oczami Austina*
                           Kiss me out of the bearded barley 
Nightly, beside the green, green grass 
Swing, swing, swing the spinning step 
You wear those shoes and I will wear that dress. 

Oh, kiss me beneath the milky twilight 
Lead me out on the moonlit floor 
Lift your open hand 
Strike up the band and make the fireflies dance 
Silver moon's sparkling 
So kiss me 

Kiss me down by the broken tree house 
Swing me upon its hanging tire 
Bring, bring, bring your flowered hat 
We'll take the trail marked on your father's map

Oh, kiss me beneath the milky twilight 
Lead me out on the moonlit floor 
Lift your open hand 
Strike up the band and make the fireflies dance 
Silver moon's sparkling 
So kiss me

- Kochanie...? - odezwała się Ally.
- Tak? - spytałem. 
- Dlaczego Ty i Louis się nie dogadujecie? - tego pytania obawiałem się najbardziej. Ale to kobieta mojego życia... Nie mogę mieć przed nią tajemnic. Westchnąłem.
- Louis miał wtedy 16 lat... ja 15. Kiedy mój kuzyn wracał w późnych godzinach do domu był świadkiem gwałtu na koleżance z klasy, w której był zakochany. Nikomu prócz mnie nie wyznał tego co widział, a i mnie zakazał mówić o tym komukolwiek. Ale ja nie mogłem tak tego zostawić. Pomagałem jej z całych sił. Miesiąc po tym zdarzeniu, kiedy zawitałem w jej drzwiach okazało się, że popełniła samobójstwo. Jak się potem okazało zostawiła list pożegnalny. Napisała w nim, że była w ciąży oraz, że mnie pokochała. Od tej pory, Lou zazdrości mi każdej dziewczyny i oskarża mnie o odbicie mu Blanki. Ja jestem zły o to, że nic z tym nie zrobił, że jej nie próbował ratować... Wiesz co jest najgorsze? To, że tym gwałcicielem był jego najlepszy przyjaciel...
- O Boże... Tak mi przykro Austin. Nie powinnam była pytać... - brunetka przytuliła się do mnie.
- Nie, jest okej. - odpowiedziałem i wtuliłem ją w  siebie jeszcze bardziej.
- A czy Ty ją... - ucięła nagle.
- Kochałem? - Ally kiwnęła głową. 
- Nie. - pocałowałem ją w czoło. Chwilę później już spała. Mam niesamowite szczęście, że pojawiła się w moim życiu. Tak łatwo jej nie wypuszczę... Już jutro czeka nas ważny krok  przód...

*Następny dzień*

Wigilia... Cudowny, magiczny dzień. Dla mnie miał podwójne znaczenie. Tak to dzisiaj mam zmienić swoje życie. To dzisiaj okaże się czy moje wybory są słuszne. Spojrzałem na słodko śpiącą obok mnie brunetkę i lekko się uśmiechnąłem. Ucałowałem ją w polik i wyszedłem z łóżka. Ubrałem się szybko i popędziłem na dół. Ku mojemu zdziwieniu nie zastałem nikogo w kuchni. Zabrałem zmiotkę  wróciłem do pokoju. Pozbierałem roztłuczoną lampkę i zszedłem na dół.
- Ola Boga. Co to się stało? - na schodach wpadłem na babcie.
- No potrzaskało się jakoś. - zawstydziłem się.
- Jakoś. - po domu rozbiegł się jej perlisty śmiech kobiety - Nie o tym mówię.
- To o czym? - zdziwiłem się.
- Masz dwie różne skarpetki, bokserki na spodniach i koszulkę na lewą stronę. Co z Tobą? - wybuchnęła śmiechem a ja spojrzałem w dół. O kurcze co za siara.
- Ja... kurcze. - odbiegłem do łazienki. Wróć. - Proszę babciu zrób coś z tym. - oddałem staruszce zmiotkę i wróciłem do łazienki. Przebrałem się i spojrzałem  lustro.
- Uspokój się. Raz, dwa trzy. Wdech. Raz, dwa, trzy. Wydech. Jesteś facet czy baba? - mówiłem do siebie. 
- Schizofrenik. Wyłaź! - krzyknął Lou. Opuściłem łazienkę i wszedłem na schody. Co jeśli się zbłaźnię? Co jeśli mnie wyśmieje? A jeśli tak się wystraszę, że nic nie powiem? Cała rodzina będzie mieć ze mnie ubaw. Świetnie.
- Auuuusttttiiiiiiiiiinnnnnnnn! - wydarła mi się mama do ucha.
- Czemu krzyczysz? - zapytałem lekko zirytowany.
- Wołam Cię od pięciu minut. Chcę przejść. Zejdź na Ziemię blondi. - zaśmiała się. Dobra trzeba się czymś zająć. Zrobię sobie herbatę! Co powinienem zrobić najpierw? Jak uczynić to chwilę wyjątkową? Kurcze myśl.
- Wystarczy. - odezwała się babcia.
- Co? - mało inteligentny ja.
- Słodzisz tą herbatę czwarty raz. - kobieta podeszła do mnie i dotknęła mojego czoła. - Gorączki nie masz. Nic nie rozumiem.

*Godzina 16* 


I feel it in my fingers 

I feel it in my toes 
Love is all around me 
And so the feeling grows 



It's written on the wind 
It's everywhere I go 
Oh yes it is … 
So if you really love me 
Come on and let it show 

Oh … 





Czułem, że moje serce wali tak szybko jak jeszcze nigdy. Ręce zaczęły się pocić, a oczy przebiegały nerwowo po wszystkich zebranych. Język kołkiem stanął mi w gardle. Nie umiałem wydusić z siebie żadnego słowa. Czułem na sobie świdrujące spojrzenia rodziców. Obawy rosły z minuty na minute coraz bardziej. Bałem się odpowiedzi, bałem się, że nie jest na to gotowa. Bałem się, że nie darzy mnie tak potężnym uczuciem jak ja ją. Gdyby nie fakt, że od tego zależy moje dalsze życie uciekłbym z płaczem jak mały zagubiony chłopczyk i przytulił się do mamy. Czy ktoś już kiedyś umarł podczas oświadczyn? Nie? To ja będę pierwszy. Klękam na jedno kolano, drżącą ręko wyciągam pudełeczko...
- Allyson Dawson, czy uczynisz mi ten zaszczyt i zostaniesz moją żoną? - wstrzymałem oddech. 











45 komentarzy:

  1. Dziekuje :* kocham Cie wiesz moja Wariatko :* / Mati

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodko :D ŚWIETNY ROZDZIAŁ

    OdpowiedzUsuń
  3. Osz ty, jakie emocje o.O
    Świetny rozdział! <3 Kocham tych słodziaków ;* Oby tylko Ally się zgodziła!
    Czekam na nn ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Aww... Jak słodziutko <3
    Mam nadzieję, że się zgodzi, bo jak nie to zwariuję xD
    Błaga,, pisz szybko next'a !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Niesamowite emocje!!!!
    Czułam jakbym to widziała. Wspaniały rozdział!
    Czekam na next:)

    OdpowiedzUsuń
  6. omg! niech się zgodzi! Austin niech się nie stresuje! Mój brat miał tak samo dosłownie,ale się zgodziła więc nie mam go na głowie... CZEKAM NA NEXT! Czy napiszesz w odpowiedzi kiedy będzie? Bo wiesz niezle mnie zdziwiłaś wstaje sprawdzam swojego bloga,a tam że dodałaś rozdział :D WIĘC CZEKAM NA ODPOWIEDZ KIEDY NEXT! I NIE UMIEM SIĘ DOCZEKAC! Pozdrawiam :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko że wiesz kiedy dziewczyna mojego brata (teraz żona)
      powiedziała,,Tak!'' to mój brat zemdlał wiesz możesz też tak zrobic śmiała bym się ... :D pozdrawiam kiedy następny?

      Usuń
  7. NO SERIO!? PRZERWAĆ W TAKIM MOMENCIE?! -_-
    I rozdział zajebisty :3 Taki awwww *.*
    Haha, czekam na kolejny! Dodaj jak najszybciej *-*

    OdpowiedzUsuń
  8. http://raura-i-love.blogspot.com/ - zapraszam
    A co do rozdziału cudowny! Niech Ally powie TAK!

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudny, kocham Cię :-D ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Wiesz ty co?! Przerywasz teraz?
    Jak zobaczyłam ten pierścionek pomyślałam: "O matko, o matko, o matko! Taaaaaak!". Jakby to był mój... xD
    To było taakie słodkie! Jak Austy dostał nerwicy to myślałam, że zejdę ze śmiechu xD
    Obiecuję ci, że jeśli Ally powie nie, to przyjdę do cb z piłą łańcuchową i... Źle będzie, oj źle! ;)

    Pozdrawiam!
    Harietta.

    OdpowiedzUsuń
  11. awwwwwwwwwwww ♥ to takie słodkie :) jesteś świetna , oczywiście czekam na next . Mam nadzieje ze Ally powie TAK ! - ally

    OdpowiedzUsuń
  12. jejku jesteś super dziewczyno !

    OdpowiedzUsuń
  13. O matko boska. Normalnie się poryczałam. Sama nie wiem czemu. XD Szybko pisz nexta !!!!!! <3 Rozdział świetny, boski, przecudowny... Mogłabym wymieniać dalej. Mam nadzieję, że Ally powie Tak :)

    OdpowiedzUsuń
  14. co z twoimi innymi blogami ? ;c rozdzial supcio :)

    OdpowiedzUsuń
  15. łałłllllll SWIETNE ! CZEKAM CZEKAM CZEKAM ! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. SWEEEEEEEEEETASNIE DAWAJ SZYBKO NEXT

    OdpowiedzUsuń
  17. Kiedy rozdział? ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Kiedy dodasz nexta bo nie mogę się doczekać ^.^

    OdpowiedzUsuń
  19. Zapraszam - http://raura-summer-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Kiedy next?

    Zapraszam na bloga który prowadzę razem z Majką => http://raura-true-one-of-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Kiedy next ?????

    OdpowiedzUsuń
  22. Jezu to takie słodkie, że Austin oświadczył się Ally ♥ Tym bardziej po tym co zaszło ( tak na marginesie to świetnie to opisałaś :) ) Mam nadzieję że szybko dodasz next'a

    Twoja czytelniczka Viki :*

    OdpowiedzUsuń
  23. KIEDY NEXT DO JASNEJ CIASNEJ? Długo tu nie było żadnego rozdziału a ja mam przez to załamanie nerwowe.... wiec plooooooooooosssse wstaw w końcu tego nexta.
    Twoja czekająca Fanka która ma cię ochotę udusić
    ps.Nie odbierz tego tylko w zły sposób bo ja cie bardzo lovciam i szanuje twoją ciężką pracę

    OdpowiedzUsuń
  24. Kiedy next?!Proszę dodaj go jak najszybciej ;-; Nie wytrzymam tego napięcia xD Muszę wiedzieć co odpowie Ally i liczę na tak *_*

    OdpowiedzUsuń
  25. Kiedy będzie next?
    Czekam i czekam , więc proszę dodaj.

    OdpowiedzUsuń
  26. Jeszcze nie skomentowałam? o.O Ah... Okej... Tak dawno przeczytałam ten rozdział...

    Co ja mogę powiedzieć? Słodki, genialny, zarąbisty i mogę tak długo wymieniać <3
    Czekam na next *0* Nie wytrzymam :c

    Chamska reklama XD
    rock-that-rock.blogspot.com
    r5crewpoland.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Coś się stało ze nie wstawiasz rozdziałów.... Plisss dodaj nexta :/

    OdpowiedzUsuń
  28. Nominowałam cię do Liebster Awards
    Pytania tutaj --> http://auslly-its-a-new-day.blogspot.com/2014/07/lba.html

    OdpowiedzUsuń
  29. Ej kochana żyjesz jeszcze odezwij się w końcu bo długo cie tu nie było i nawet sobie nie wyobrażasz jak tęsknię
    NATKAXD ♡♡♡

    OdpowiedzUsuń
  30. KIEDY NEXT?
    NATKAXD :*

    OdpowiedzUsuń
  31. KIEDY NEXT?
    NATKAXD :*

    OdpowiedzUsuń
  32. Co się stało? Daj jakiś znak życia że piszesz jeszcze to opowiadanie. Tęsknimy. Kiedy Next?

    OdpowiedzUsuń
  33. Kiedy napiszesz next? To najlepszy blog jaki czytałam :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Kiedy będzie next :, (

    OdpowiedzUsuń
  35. Kiedy next tęsknię :,, (

    OdpowiedzUsuń
  36. Odezwij się tyle czekamy :(

    OdpowiedzUsuń
  37. No dobra jeśli się odezwiesz to obiecuje ze nie udusze...przysięgam :'(
    NATKAXD

    OdpowiedzUsuń
  38. W takim momencie no :o
    Czekam na next.
    Zostałaś nominowana do LBA. Więcej informacji tutaj http://rossbossandlove.blogspot.com/2015/01/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  39. http://story-will-you-marry-me.blogspot.com/?m=1 przepraszam, straciłam wene. Dużo się dzieje. Co się stało, że brakło czasu na blogi? Mój nowy blog to wyjaśni.

    OdpowiedzUsuń
  40. Tgsudvdjsvdb CZEMI SKONCZYLAS W TAKIM MOMENCIE!!!!!!!!????????

    OdpowiedzUsuń
  41. Kochana..czekam na ciebie
    ...nadal

    OdpowiedzUsuń